ادبیات فارسی

سفردرهوای تو

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ

ای حسن یوسف دکمه ی  پیراهن تو                  گل می شکوفد دم به دم از دامن تو

جزدرهوای تومراسیروسفرنیست                       گلگشت من دیدارسرووسوسن تو

آغازفروردین چشمت مشهدمن                         شیرازمن اردیـــــبــــــهشـــــت دامــــن تو

هراصفهان ابرویت نصف جهانم                          خرمای خوزستان من خندیدن تو

من جزبرای تونمی خواهم خودم را                    ای از همه من های من بهترمن تو

هرچیزوهرکس روبه سویی درنمازند                  ای چشم های من نماز دیدن تو

حیران وسرگردان چشمت تاابدباد                  منظومه دل برمدارروشن تو



                                      زنده یادقیصرامین پور      

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۹
امیری امام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی